Ko jūt nezināmais runātājs? 

Skolotājs atskaņo audioierakstu, kurā cilvēks izrunā kādu frāzi, paužot dažādas emocijas. Bērns klausās ierakstu, atpazīst emocijas un darba lapā ielīmē (vai zīmē) emociju simbolus. Darba lapa ir sagatavota tā, lai var skaidri uztvert, kur ir paredzēta vieta pirmajam simbolam, kur – nākamajiem. Bērns saviem vārdiem raksturo uztvertās emocijas un iztēlojas to iemeslu. Variants. Bērni pa vienam vai kopā izrunā kādu frāzi intonācijā, kas līdzīga dzirdētajai. 

Fantazēšana 

Rosina bērnu telpā atrast kādu traipu vai nenoteiktas formas plankumu, piemēram, ēnu no lampas, zīmējumu uz sienas vai grīdas seguma. Kopā ar bērnu apspriež, kam šis plankums līdzinās, izdomā tam vārdu, apraksta tā raksturu vai sacer plankuma rašanās vēsturi.

Pēdējās izmaiņas: piektdiena, 2021. gada 9. jūlijs, 12:56